en kär vän

2010-08-19 ♥ 22:11:33 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Jag tror kanske det har släppt lite. Den där speciella känslan som kändes i varje del utav kroppen när jag pratar och skrattar med dig. Den känslan som suttit i så länge. Kanske för länge för mitt eget bästa. Men nu idag när vi satt där och prata, så kändes det, hmm anorlunda? mer vänskapligt. Det var så skönt. Visst fick du mig att le från ena öronsnibben till den andra, men det har du alltid fått mig att göra och kommer nog alltid att få. Och visst sprätte det till i maggropen när jag såg dig. Men ändå, någon var anorlunda. Hoppas hoppas att känslan släpper. För vet ni, jag tror inte jag står ut mycket länge till. Är helt slut på att hoppas. Så jag har bestämt mig för att fortfarande hoppas, fast nu åt en annan sak.

Puss sålänge.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0